اجاره دامپتراک

اجاره دامپتراک

دامپتراک اجاره ای

در مقاله های قبل بزرگترین دامپتراک های جهان را بررسی کردیم .همچنین مشخصات فنی انواع دامپ تراک ها را بررسی کردیم. در این مقاله ابتدا تجهیزات دامپ تراک مانند موتور ، و لاستیک را بررسی خواهیم کرد و سپس قیمت اجاره یا خرید و فروش دامپتراک مدل های مختلف کوماتسو ، کاترپیلار ، ولوو و هپکو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قیمت موتور دامپتراک

دامپتراک ها کامیون های بسیار بزرگی هستند که در سایت ها و پروژه های معدنی و خارج از جاده ای کاربرد دارند. عموما در معادن ایران از دامپ تراک های معدنی با ظرفیت 40 تا 100 تن استفاده میشود. موتور این ماشین آلات در دو نوع دیزلی و الکتریکی وجود دارد. هدر رفت موتور های دیزلی 70 درصد است ولی در نوع الکتریکی آن تا 30 درصد کمتر است.در عین حال موتور های دیزلی نیز مزایایی از جمله اشغال فضای کمتر ، ارزان بودن و نحوه استفاده راحت تر را دارد. پیشنهاد متخصصان ما در سایت دیزل آباد Dizelabad این است که برای ظرفیت های کمتر از 300 تن از موتورهای دیزلی استفاده کنید اما در موارد بالای 300 تن به علت فشاری که به سیستم های انتقال نیرو وارد میشود، از موتور های الکتریکی استفاده کنید.در این صورت باعث کاهش اتلاف انرژی و افزایش طول عمر دامپتراک و بهینه تر بودن قیمت موتور دامپتراک میشوید.

قیمت لاستیک دامپتراک

نوع لاستیک دامپتراک ها نیز به علت وزن باری که جابه جا میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لاستیک های دامپتراک ها یا بادی هستند یا تو پر. در بیشتر موارد این ماشین آلات از لاستیک های بادی استفاده میکنند مگر در مناطقی که سنگ های تیز وجود داشته باشد و احتمال پاره شدن لاستیک های بادی را افزایش دهد.در مواردی هم از لاستیک های تو پر در محور عقب توسط اپراتور ها استفاده میشود.قیمت لاستیک های دامپتراک را در بخش ثبت نام برای لاستیک سایت میتوانید دنبال کنید.

قیمت دامپتراک ولوو

 

قیمت دامپتراک ولوو

اجاره دامپتراک ولوو

دامپتراک  های ولوو در طیف وسیعی از اندازه ها با ظرفیت بار 24000 تا 39،000 کیلوگرم تولید میشوند و بر همین اساس قیمت دامپ تراک های ولوو متمایز میگردد. دامپتراک های ولوو با داشتن سیستم انتقال نیرو مناسب و کاربردی باعث بالا رفتن عمر و ایمنی این تجهیزات شده است.همچنین کابین این دامپتراک ها با داشتن فضای کافی و دید مناسب، باعث افزایش تسلط اپراتور و در نتیجه افزایش کارایی و ایمنی میشود. برای اطلاع از قیمت دامپتراک ولوو میتوانید به آگهی های سایت دیزل آباد مراجعه کنید.

 

قیمت دامپتراک کاترپیلار

قیمت دامپتراک کاترپیلار

اجاره دامپتراک کاترپیلار

دامپتراک های کاترپیلار به سه دسته کامیون های معدنی ، کامیون های خارج از جاده و کامیون های خارج از جاده با شاسی BAR ( این کامیون ها برای موارد خاص و سفارشی تولید میشوند) تقسیم میشود.قیمت اجاره یا خرید و فروش دامپتراک های کاترپیلار نیز با توجه به همین دسته بندی و مشخصات فنی دیگر متفاوت است . برای اطلاع از قیمت دامپتراک کاترپیلار میتوانید به آگهی های سایت دیزل آباد مراجعه کنید.

قیمت دامپتراک کوماتسو

 

اجاره دامپتراک کوماتسو

قیمت اجاره دامپتراک کوماتسو 785 و قیمت دامپتراک کوماتسو 465 دو پرسش پرتکرار در بین دامپتراک های کوماتسو است. این دو مدل در کنار انواع دیگر دامپتراک های کوماتسو در دسته های دامپتراک و تراک های همه کاره ، تراک های مناسب خارج از جاده و کامیون های برقی تقسیم بندی و بر همین اساس قیمت گذاری میشوند.با مشاهده و بررسی آگهی ها در صفحه نخست سایت دیزل آباد میتوانید نرخ و قیمت اجاره یا خرید و فروش دامپتراک کوماتسو را متوجه شوید.

 

قیمت دامپتراک هپکو

قیمت دامپتراک هپکو

اجاره دامپتراک هپکو

دامپتراک HD 325-6هپکو تنها تولید این شرکت برای اجاره یا خرید و فروش است.لذا با بررسی سایت رسمی هپکو و یا آگهی های موجود در صفحه نخست دیزل آباد قیمت دامپتراک هپکو در دسترس شما است.

 

چهار شنبه 14 آبان 1399