دامپتراک کوماتسو

دامپتراک کوماتسو

کامیون کوماتسو

همانطور که شما نیز میدانید ، امروزه استفاده درست از تجهیزات سنگین به دلیل افزایش فزاینده صنایع اهمیت خاصی دارد. تجهیزاتی مانند لودر کاترپیلار ، بلدوزر کوماتسو ، بیل های مکانیکی بابکت و گریدر ولوو ، دامپتراک ولوو و ... . شاید شما نیز میان انواع و اقسام مدل های این ماشین آلات سنگین دچار سردرگمی شده باشید و مشاوره با فرد متخصص را ترجیح دهید.

ما در سایت دیزل آباد با داشتن سال ها تخصص و تجربه در این مسیر کنار شما هستیم و تجهیزات و مدل های ماشین آلات صنعتی را برای شما به طور تخصصی بررسی خواهیم کرد. همچنین ما در این سایت ، بستری فراهم کرده ایم تا بتوانید به راحتی به خرید دامپتراک کوماتسو، اجاره دامپتراک کوماتسو یا فروش دامپتراک کوماتسو و اجاره دیگر مارک های ماشین آلات صنعتی چون دامپتراک کاترپیلار ،دامپتراک ولوو ، دامپتراک هیتاچی و ... بپردازید.

در ادامه و در این مقاله منحصرا به بررسی کامیون و دامپتراک های کوماتسو میپردازیم . با ما همراه شوید

 

انواع دامپتراک کوماتسو

کامیون های کمپرسی کوماتسو پیشرو در فناوری های تعلیق ، انتقال و فن آوری محرک برقی اعم از مفصل ، مکانیکی - برقی، که باعث انتقال کارآمد مواد میشود، هستند.  کامیون های معدن کوماتسو در سرتاسر جهان با راه های جدید حمل و نقل مربوط را انجام میدهند. ظرفیت بزرگ 30 تا 400 تنی رنج ظرفیت دامپتراک های کوماتسو، است تا بتواند ابزار را با دستگاه و بار هماهنگ کند.

 

دامپتراک چیست؟

دامپتراک به طور کلی نوعی کامیون حمل و نقل است.از این ماشین میتوان برای جابه جای مواد مختلف معدنی مثل ماسه، سنگ، شن و... استفاده کرد.این ماشین ها با سازه های هیدرولیکی و با استفاده از کفه پشتی مواد را خالی میکنند. نکته مهمی که درباره تراک و کامیون ها مطرح است این است که به دلیل استفاده از این ماشین ها در معدن ها، ظرفیت و سرعت آنها بسیار مورد توجه و مهم است. این کامیون ها در بازه های متفاوت مقادیر زیادی از منابع را با سرعت قابل قبول باید جا به جا کنند، ظرفیت بالا ، این امر را بهبود میبخشد.

گفتنیست این ماشین ها ، موتور دیزلی یا الکتریکی دارند، که مزایای هریک را در مقاله مشخصات و انواع مدل های دامپ تراک کوماتسو بیان کرده ایم.

 

انواع دسته بندی تراک های کوماتسو

دامپتراک و تراک های همه کاره کوماتسو

دامپتراک و تراک های همه کاره کوماتسو

 کامیون های کمپرسی مفصلی، برای انجام کار خود، باید بتوانند به هر مسیر و فضایی رفته و وظیفه خود را ایفا کنند. کامیونهای مفصلی کوماتسو این توانایی را دارند و آن را با سبک خاص خود انجام می دهند.

 

تراک های مناسب خارج از جاده کوماتسو

تراک های مناسب خارج از جاده کوماتسو

 کامیون کمپرسی های خارج از بزرگراه کوماتسو با قدرت طراحی شده و قابلیت اطمینان به عنوان بزرگترین کامیون های معدن را دارد. این تجهیزات از سیستم سواری راحت و سیستم های چرخشی بسیار محکمی برخوردار است.

 

کامیون های برقی کوماتسو

کامیون های برقی کوماتسو

 کامیون های معدنی درایو الکتریکی کوماتسو راه را برای پیشگام کردن کامیون Ultra Class ، سیستم های چرخ دستی و عملکرد بدون راننده و خودمختار در صنعت هموار کرده اند.

 

کاربردهای کامیون های کوماتسو

 کامیون های کمپرسی کوماتسو کارایی خود را در سراسر جهان و در هر محیط قابل تصور نشان داده اند.یکی از این توانایی ها این است که رانندگی خودکار ،در فناوری های جدید کوماتسو وجود دارد.

 

 

سه شنبه 6 آبان 1399